Kundeservice

Vi i HSH er opptatt av at du som vår kunde skal være fornøyd med din HSH bolig. Vi har dedikerte ansatte som jobber med kundeservice også etter overtakelse og innflytting.

Vår målsetting er at du skal få svar på din henvendelse innen 48 timer på hverdager, enten det er snakk om informasjon du savner eller reklamasjon på noe som ikke er som det burde være. Vi setter også pris på å høre fra deg dersom du har tilbakemeldinger på hvordan du som kunde har opplevd vår service.

Reklamasjoner etter boligkjøp er regulert i Bustadoppføringslova. Denne loven beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og boligselger skal gå frem ved reklamasjonssaker.

Hvis det er forhold ved din bolig som du ønsker å reklamere på, må dette gjøres skriftlig via skjemaet under. Vi ber om at du ikke sender evt. tilleggsinformasjon i en ny henvendelse, men evt. legger denne til i samme tråd for en mest mulig effektiv saksbehandling videre.

Dersom du vil reklamere på flere forhold, må det opprettes én sak per reklamasjon.

Reklamasjoner som skyldes manglende vedlikehold eller uriktig bruk ref. informasjonen vi har gitt i FDV dokumentasjonen ved overtakelse, vil normalt bli avvist. Det kan bli fakturert gebyr for utrykning ved påvist brukerfeil.

Vi ser frem til å besvare din henvendelse,

Mvh HSH Kundeservice


Klikk her for å sende oss en henvendelse

Til toppen
Postadresse
Markensgate 42
4612, Kristiansand
Besøksadresse
Markensgate 42, 6.etg
4612, Kristiansand
post@hsh-as.no
38 10 58 00
Org. nummer: 920 022 138 MVA




Design: Fundamentet.no | Makeweb CMS